Bilder...here they come x]<3

2011-08-28 @ 15:14:08
som sagt så har datorn ju haft fullt minne så har inte kunnat lägga in bilder
men nu äre fixat så nu kommer ngr bilder;)
en bild från kräft skivan(hon i rosa/vit randig är jag;) man va ju kung)
Tuva har varit hos oss sen torsdag o ska hem på tisdag<3
har tagit ngr "hjärt" bilder x]
hjärter A;)...om ni inte visste de;)
sebbe:]
mest hjärter men det räkte inte så he vart ngr ruter oxå x]
hjäääääärta;)
<3
just meeee;)
nu kmr ngr andra bilder;)
vattendroppe:]
GUIF 4-EVER!!!<3
treeeed;)+treeeeed=treeeeeed!;)
fiiiiinare treeeed  ;I
sööt shiit;*<3
Bosse+Svea=LOVE<3
jag o Wilma fotade vid älven
wilmis e fotografen på alla bilder:]
hon tog mkt svart vitt;)
klaga inte mina cp händer!-.-'<3
ja o familjen var ute i svampskogen o plockade svampar:]
då hittade jag den här krossade rutan som jag tog kort på:] 
treeed:]
treeedet har en rooooompaaaa;)<3
fyy dejj...det är fult att peka-.-'
svaaaaamp:]
hade ju köpt nya kläder here they come:]....
mössa: Stadium
Linne: BIK BOK
Jeans: Rut m. Fler

det var typ allt tihi:]<3
hare bäst!:]
//Fanny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback