hej nu igen...:]

2011-12-14 @ 18:30:26
ja det var ett tag sedan men nu så ska jag försöka blogga så mkt som möjligt:D och för att starta igång så kommer jag göra en 20 dagar med bilder↓;) 1. bild på mig 2. bild på min familj 3. bild på/ i min väska 4. bild/länk på en bra redigerings hemsida 5. bild på dagens outfit 6. bild/länk på en bra blogg 7. bild på dagens mat 8. bild på mina kompisar 9. bild på vad önskar du dig i julklapp 10. bild på julafton 11. bilder på vad du fick i julklapp 12. bild på mina djur 13. en allmän bild 14. bild på en bra film 15. bild på något random 16. en utomhusbild 17. en inomhusbild 18. bild på nyårsafton 19. bild på något oredigerat 20. en allmän bild ja kan ju fortfarande inte lägga ut bilder eller så...men det kan wilma...Ô.o...skumt men om ni vill ha bilder så kan ni ju kolla på fancyyfannyy.blogg.se så får ni bilder till 20 dagar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback