BILDBOMB!!!!<3

2011-07-25 @ 20:14:52
först vill jag bah säga att jag är med Wilma
men här kommer ngr från mej o emelie:
min mongo;*<3
love u!<3
flippflopp:]
mina beeeeen;)
u are my angel;*<3
jag o my:
vi..<3
du o jag;*<3
fisk:s
'
Fisk:S
CYKEL :D
på Alnöholmen:
jag:]
jag igen x]
jag o julia:
vi var på sommaren i city!<3
julia;*<3
jessica:]<3
jag x]<3
sista kvällen så åt vi chokladdoppade jordgubbar, bananer o äpplen...MUMS;*<3
hahha jag köpte den julia har o julia köpte den jag har x] fail;*<3
40 års fest hos malin o robban:
jag o amanda då vi var små;*<3
min mandis;*<3
jag o wilma:
we are the gangstas;*<3
det var det(har mer men då kommer ni aldrig orka läsa;P)
hare bäst;*<3
//Fanny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback