BildBomb!!<3

2011-07-12 @ 11:39:07
nu kommer en "liten" BildBomb från Cypern!!;]<3
Suddig bild från Arlanda men det var så trötta vi kände oss när vi checkade in halv 6 på morgonen:P<3
På väg till middags stället(första dagen)       Jennifer med sinna nya glasögon       chicken nuggets vart det för mej
Första middagen i Cypern O.o<3
mami o papi;*<3
sen åkte vi till havet<3
Sedan duschade vi o gick vidare till restaurangen....
andra middagen i Cypern o.O<3
sjukt god mini Steek för mej;]<3
på väg mot stan
Jessica hittade ett par sjukt "snygga" solglassögon;)<3
mosters drink såg sjukt god ut             tog en liten drink på stan;]
på väg mot vårat middags ställe för denna kvällen;)
vi fick BALLONGER på restaurangen
Jag fick en BLOMMA, Sebbe ett SVÄRD, Jennifer KANINÖRON, Jessica en HUND och Emilia en FLÄKT!!!:D
Min och Emilias drinkar:]
sov med Jennifer och Emi och såklart så skulle Emilia ta kort på oss då vi sov -.-'<3
nästa dag så hade Sebbe köpt en hatt!!
och Jessica köpte sej en krockodil!!!
och vi skulle till restaurangen(fast ni kommer inte få ngr bilder på den restaurangen, för vi tog inga bilder där x])
nästa dag tog jag, mamma, pappa, moster, Sebbe o Jessica en promenad till en kyrka...
det var sjuuuukt varmt!!!
Jessica o Jag
sen tog vi ett dop i poolen(som vi gjorde varge dag då men x])
Robin o Sebbe
Jessica såg lite rolig ut på bilden;P<3
;D  CRAZY ELR VAD?O.o
LITE bränd får man väl va;]....osså MÅSTE emi vara med i bakrunden;*<3
Systrarna bus på restaurangen nästa dag!!:]
ni får en bild på mammas drink istället för på maten;P<3
kolla så sööööt!!!;*<3
det kom in en man med en jättesöt hund som heter Piggy<3
så här dricker man drinkar i Cypern!!!;)
Trött?
Sovöver hos emi o jennifer igen;]
älskar er;*<3
Vid poolen nästa dag...men jag har ju blivit lite brun iallafall;]<3
:]
Robin o Sebbe vid poolen:]
Hoppar du hoppar jag Emilia;*<3
hahha;]
Vilket håll ska hon...Framåt elr Bakåt???<3
på väg till en annan restaurang...den sista:(((<3
Emi o jag på restaurangen;*<3
på väg hem från...
Det var allt;]<3
//Fanny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback