jagvilljagvilljagvill...

2011-07-20 @ 16:52:53
...ha en ny mobil...en Xperia Arc...
så sjukt snygg!! o bra förstås;)
men den kostar typ 5000 o jag har typ bah 200 för att jag hade me mej 500
till Cypern...hmm...undra vars dom tog vägen "/
men man får väl spara:]
som sagt så har jag inte bloggat så mke:]
har Julia hemma hos mej nu ngr dagar...hon kom igår o ska hem på fredag:]
<3
beauty;*<3
men ska försöka bli bättre på att skriva men ajja;)
sitter o väntar på att julia ska duscha klart så att jag kan få duscha sen tror jag de blir
mat (lax o potäter;)! sedan drar vi ner till stan (sommaren i city;)
sjukt kul det ska bli!!!
sen hem, kanske se film o käka ngt gött elr blir det kanske ngt helt annat?;)
hare bäst!!<3
//Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback