shooping<3

2011-07-13 @ 21:36:51
idag har jag varit på H&M, Lindex o Kaphal
köpte tights, hårband, jeans kjol o en skjorta
kommer bilder imorn....vart lite sent inlägg...MenMen...
bättre nu än aldrig;)
Men nu sitter jag o tittar på VM i damfotbollen...mamma, pappa o Sebbe skriker o pratar t.ex. kom igen!
dom måste ju göra mål snart! men sätt er på asiaterna o håll dom still!!!!
hahah det låter jätte fint:3<3
nej! nu ska jag fortsälla kolla på matchen o lyssna på dom andra i rummet;]
hare;*<3
en gammal bild som jag har redigerat!;)
//Fanny;)

Kommentarer

Postat av: Smilla

Fanny Kan du hjälpa oss med en header//Smilla

2011-07-14 @ 14:25:25
URL: http://apabloggen.blogg.se/

Postat av: Fanny

ja det kan jag:] men jag kan inte beskriva över intenet! x]

2011-07-15 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback