godmorgon everybody:]

2011-06-22 @ 09:48:50
ja nu ska min finaste My<3 komma till mej!
o sen efter maten så ska jag o min familj ut till
våran stuga för att förbereda inför midsommar
så då kommer jag inte kunna blogga förän på lördag...
för vi ska sova över där:)
men ni kommer ju få massor av bilder från mej o My och från MIDSOMMAR
såklart
har inte hunnit att ta ngr bilder idag men ni får nöja er med det jag har:D
Ville oxå bara medela så här inpå att nästa vecka åker jag till
Cypern så då kommer inte jag att kunna blogga på en hel vecka:(-.-'
men ni kommer ju få se helt underbart många bilder från CYPERN juuuu....:D<3<3

smexigt värre;)
hare bäst
love and peace;*<3//Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback