tjoho<3

2011-06-21 @ 19:34:53
ja hej
som sagt så har jag varit med Wilma o fotat lite
men ikväll ska jag typ bara chilla...
och lära Svea(min hund) att låtsas "kissa" altså
att hon lyfter på benet....men det kommer ju ingenting förstås x]
hahah det kommer bli fett kul när hon har lärt sej det för då kan man typ
säga att hon ska "kissa" osså låtsas hon kissa på en kompis x]
hahah...
ajja men på Fredag äre ju midsommar...
jag ska till min stuga med massor av kompisar
och typ chilla, äta och köra fem kamp :]
vad ska ni göra?
lite roligt o veta bara=)
men nu ska jag typ logga in på fejjan(Facebook)
och sen ska jag mysa o träna med Svea
(ni vet ju vad) xD
hahahahahah...
ajja nu bjuh jag på en liten bild på mej;]
och ngr på vatten bilder som jag o Wilma tog då hon var hoss mej:]
Vattenkranen
vattenkranen och badkars-slangen(klaga inte stavningen)-.-'
vattenfontän i badkaret x]  vattenregn xD
vi målvakter älskar att kasta bollar x]
lite mer kast med små bollar x]
o ännu mer ;P
hahaha fail...dom landade så här efter vi hade kstat dom :o<3
namen de var ngr bilder så nu säger...↓
tihi...min hund ↑ här kommer ngr fler bilder på henne innan jag säger
Tack o adjö!
du betyder allt för mej Svea;*<3
Tack o Adjö everybody xP<3//Fanny
Ps. jag älskii jette snel Påni HeZzt x]<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback