BILDEBOMBE;)

2011-10-18 @ 18:36:52
hehehhe nu som sagt så kom de en stor men inte fööööör stor bildbomb...eller;)<3
mina nya skor;)
nya jeansen;]
finaste wilmis;***
kalas hos kussen;) va ngr dagar sen men men ;)<3
bulllar:D
födelsedags barnet;*
sööt-gris;]<3
glad? (hon fick reda på att hon hade fått ett nintendo DSi)
min outfit för den dagen;)<3
inte bästa kvallan MenMen<3
wilma du e ju fan pro;)<3
söötisar;*...eller förlåt Maja jag menar snyggosar;)<3
gungeligung;)<33
ännu en fartdåre;)<3
jag och min nya ziperall:D<3
ILY BBY<33
ILY BBY<33
jag o majsan uppe i ett tjäääd;)<3
and here come Wilma<3
löööööööv<3
treeed osså vi;)<3
kviiiist<3
finisar;*<3
haha sööt liten clown;*<3
långis+kortis=perfekta;***
yeah<3
fina löv och snyggingar där bak;)<3
vi kastade lite löv på Wilma...
...Maja...
...Fanny...
...och ja till och med Milou...fast det blev inga löv i luften utan på marken;)<3
lööööööv;]<3
FUL...
FIN...
FIN...
ajja hare gött nu borde ni vah nöjda med bilder;)<3
//Fanny<3

Kommentarer

Postat av: Michelle

härliga bilder:)

2011-10-19 @ 13:11:20
URL: http://ponnybrudarna.se

Postat av: Fanny<3

sv: TackTack:)

2011-10-19 @ 15:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback