Wilmis och holmisarna!<3

2011-09-23 @ 22:58:03
yeah today I was with the holms and Wilmahh;)
vi hade grymt roligt idag, det kommer bilder sen.... kanske imorn :]
både på mej o wilma då vi flummade så sjukt mke och även från idag:]
har äveN ngr ord om min egen lilla ängel!;*
FannysEgnaÄngel
Galning;*<3
HejTjejenSomBetyderAllt!<3

vad som än händer så hoppas jag att du vet att du är Allt för mej...
Om du en dag vill gråta, ring mig, jag kan inte lova att jag får dig att skratta men jag kan gråta med dig. Om du en dag vill springa härifrån, ring mig, jag kan inte lova att jag får dig att stanna, men jag kan springa med dig.
du kommer alltid att va en grymt stor del i mitt hjärta, gmn du är allt!!;*<3
//Fanny<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback